יום שני, 27 בפברואר 2012

פוסט מסכם לבלוג


אחת המטלות שהייתה לנו  בלימודים לקראת לתואר שני במגמת "תקשוב ולמידה" במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה היא  לכתוב בבלוג .

בהתחלה לא ידעתי מה זה בלוג, ושאלתי מה הוא בלוג? ומה צריך לכתוב בבלוג?

היה לי קשה להתחיל לכתוב, והקושי התבטא בבחירת הנושאים, כלומר  על מה לכתוב, איזה נושא יעניין יותר, מה הכותרת המתאימה לנושא, איזה תמונה או סרטון לבחור, ומתי עדיף להוסיף אותו..מחשבות אלו  לקחו ממני המון השקעה ומחשבה, אבל כשהתחלתי לכתוב הרגשתי שאני זורמת  בקלות בכתיבה .

בתקופת הלימודים למדתי הרבה דברים חדשים ומעניינים, עיינתי בחומר הנלמד ובחרתי את החומרים  הכי מעניינים בשבילי, לפעמים היה לי מבחר נושאים מהקורסים שלמדתי, ולכן  התייחסתי וכתבתי את התובנות שלי לגביהם  בבלוג, לפעמים היה קשה למצוא נושא, ואז קראתי מאמרים בנושא התקשוב, ובכך הוספתי לעצמי עוד מידע, ומיכון שהבלוג הוא פתוח וכל אחד יכול לקרוא אותו, הצטרכתי להקפיד על ניסוח תקין, בלי  שגיאות כתיבה והבעה, והכי חשוב מהכול שהנושא יהיה מעניין ורלוונטי.

עם הזמן ראיתי שדרך הכתיבה בבלוג למדתי והצלחתי  לסדר את המחשבות שלי, דבר שהביא אותי גם לתובנות חדשות וללמידה עצמית עם רצף.

הכתיבה הביקורתית הייתה אחת מהמרכיבים החשובים שהתנסיתי בהם  בכתיבת בוסטים בבלוג ותרמה לי להעמיק בחשיבה כלומר למדתי לחשוב על הנושא לעומק, ולכתוב את דעתי, ולנמק אותה בצורה הגיונית.

וכולי תקווה שאמשיך בעתיד לעדכן בלוג זה בתובנות שלי......

בסוף, המון תודות לד"ר גילה המנחה שלנו, וגם לעמיתה המלווה נעמי פורת שהייתה שותפה לתהליך כתיבת הבלוג.

ובהצלחה לכולנו.

תגובה 1:

  1. מרחבא חנאן
    הבלוג שלך מאד מעניין...ישר כח :)
    אשמח אם נוכל לשתף פעולה בינינו
    ראודה יאסין
    http://www.facebook.com/mehalev.zemer?ref=tn_tnmn

    השבמחק